середу, 9 вересня 2015 р.

Я громадянин України












Я - громадянин України,
Єдиної, великої і давньої країни.
Гордий тим, що народивсь на цій землі,
У країні, де співають солов'ї,
Де безкрайні золоті поля, 
Де вгорі блакитні небеса.
Люди сповнені тут доброти,
Тут я хочу залишитись назавжди.
Чим же я пишаюсь щохвилини?
Тим, що я - громадянин України.

   Мета: відродження патріотичного почуття юних українців, виховання любові до нашої країни. 
   Сьогодні учні 5-А класу (класний керівник Нестеренко Світлана Станіславівна) у читальному залі шкільної бібліотеки знайомились з виданням О.В.Сташука "Я громадянин України".
   Наш народ відомий  своєю нездоланністю та незнищенністю, великою і могутньою державою - Київською Руссю і Запорізькою Січчю. 
   Ми повинні знати свою історію, культуру, традиції і пишатися, що живемо в Україні. Громадянин України - це не лише той, хто має синій паспорт, прикрашений тризубом, хто цікавиться життям власної держави.... Кого ж тоді слід вважати справжнім громадянином нашої незалежної Батьківщини?.... Переглянувши книгу, п'ятикласники поділилися своїми думками з однокласниками.

Немає коментарів:

Дописати коментар