четвер, 2 квітня 2015 р.

Калейдоскоп казок Ганса Крістіана Андерсена


Андерсен Ганс - Навозный жук (Детское радио) - актеры Детского Радио, 2011 г., 224 kbps, MP3 - аудиоспектакль - Аудиосказки @ EX
 Сьогодні, в день народження Ганса Крістіана Андерсена-датського казкаря, який зумів через усе своє життя пронести дитячу закоханість у таємничий світ казки й щедро поділитися цим зі своїми читачами, учні 3-А класу (класний керівник Кравченко Світлана Миколаївна), корисно, цікаво та весело провели час у шкільній бібліотеці. Діти, разом з бібліотекарем, сторінку за сторінкою відкрили нелегке життя письменника, який казав: "Моє життя-це прекрасна казка, багата на події. Якби в дитинстві, коли я, бідний хлопчик, пішов мандрувати світом, мене зустріла всемогутня фея і запропонувала обрати собі дорогу і мету відповідно до своїх обдарувань, охороняла мене,-навіть тоді б моя доля не склалася щасливіше, мудріше і краще ". Тоді йому було уже 50 років і Андерсен, дійсно, відчував себе щасливою людиною, умів радіти життю, тоді як дитинство письменника було не дуже радісним і пережив він чимало негараздів... 
Літературна вікторина за казками Г.К.Андерсена не залишила байдужим нікого, тому що їх автор спеціально нікого не повчає, він просто веде нас по своїй казковій країні і спонукає думати та співпереживати.








Немає коментарів:

Дописати коментар