понеділок, 2 лютого 2015 р.

Здоров'я-головний життєвий скарб




   Сьогодні в учнів 5-А класу пройшла година спілкування "Здоров'я-головний життєвий скарб".    П'ятикласники з цікавістю слухали класного керівника Бакалінську Олену Володимирівну, яка розповіла їм: "Що в усі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров'я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб, способи зміцнити свій організм, залишиться бадьорими на довгі роки. Наші предки вважали, що хвороби людям приносять злі духи. Ще хвороби пов'язували із карою богів, рятуючись від якої, люди намагалися задобрити їх дарами і жертвами. 
   Серед своїх богів давні греки з особливою шаною ставилися до бога лікування Асклепія та його доньок-Гігії та Панацеї. Перша вміла запобігати захворюванням (звідси назва галузі медицини-гігієна), а друга лікувала та зцілювала людей (звідси вислів: Панацея від усіх бід)...".
   Під час бібліографічного огляду тематичної книжкової виставки "Не нашкодь собі", який провела шкільний бібліотекар, учні погодились з тим, що ще з дитинства чують про правильний сон і правильне харчування, правильну поставу і необхідність чергування праці й відпочинку, про необхідність занять фізичною культурою і про режим дня. Пригадали вислови відомих людей про здоров'я. Коротко ознайомилися з виданнями даної тематики (більш детальніше переглянути потрібні джерела можна в читальному залі шкільної бібліотеки).
   Також діти ознайомили однокласників зі своїми колажами, які підготували до сьогоднішньої зустрічі.
   На закінчення підсумували, що здоров'я потрібно берегти та примножувати, а головне не забувати, що здоров'я-головний життєвий скарб. 

Немає коментарів:

Дописати коментар